Slovenská pošta zneužíva svojich zamestnancov?

Autor: Mária Frasch | 28.5.2014 o 0:00 | (upravené 28.5.2014 o 12:35) Karma článku: 5,17 | Prečítané:  594x

Už sa Vám stalo, že Vám nedoručili balík na doručovaciu adresu, keď ste boli aj zastihnuteľný v daný čas a našli ste si v schránke iba lístok o úschove s poznámkou adresát nezastihnutý? Mne sa to už stáva pravidelne.

Prvýkrát som sa ani nezamýšľala nad tým, iste som niečo doma horlivo robila a nezačula zvonček, nakoľko okolo dieťaťa je nemálo roboty a plaču. Pre matku na materskej, resp. rodičovskej dovolenke je odbremenenie to, že si môže potrebné veci objednať priamo z domu cez internet a príde jej to priamo domov. Stačí, keď si po balíček zídem dole tri poschodia a hotovo. To sa však netýka Slovenskej pošty!
Po jednej z mnohých objednávok cez internet som v daný deň čakala na doručenie ľahkého balíčka priamo domov. Po nahliadnutí do schránky ma ale čakal lístok o úschove balíka s poznámkou adresát nezastihnutý cca o 13:50, čo chodím s dieťaťom pravidelne na každodenné vychádzky. Tak sme sa teda hneď stavili na príslušnej pobočke Slovenskej pošty po balíček... Nestačilo, že na tej pobočke je človek s kočíkom odkázaný na pomoc okoloidúcich, ešte ma pri okienku čakala správa, že doručovateľ ešte neprišiel cca 14:00 a že sa mám po balíček staviť o 17:00. Žiaľ takéto veci ma dokážu rozčúliť. Doma čakám na balík a miesto toho nájdem v schránke lístoček? A na pobočku sa mám trepať znova? To už na moju otázočku, že kedy doručovateľ vôbec chodí doručovať balíky (a nestalo sa mi to raz), som dostala odpoveď, že si to mám vybaviť priamo s doručovateľom, alebo sa sťažovať na Pošte 2 (Bratislava). Zrazu sa na pobočke zjavila príslušná doručovateľka, že o aké meno sa jedná... Dozvedela som sa vlastne, že balíček sa celú dobu nachádzal na danej pobočke a doručovateľka ani nedoručovala balíček, iba lístok o úschove. Prečo? Údajne jej vychystajú balíčky do jedného vreca, ktorý má 40kg. "Ona to vláčiť nebude..." Ja na to, veď nech jej dajú auto. Odpoveď: "Ešte to tak, to by len zneužívali." Kto? Zákazník, či zamestnávateľ. A to si človek túto "službu" v plnej výške zaplatí...
Pýtam sa. Má ma ako klienta vôbec zaujímať, kde je chyba? Niekoho upozorňovať? Alebo už vôbec nevyužívať takéto "služby" Slovenskej pošty? A začínam to porovnávať so svojou prácou (ešte keď som nemala dieťa)... Kedy som si ja vôbec niekedy dovolila niečo takéto? A keď nastal nebodaj nejaký problém, išla som ho hneď riešiť najprv v rámci firmy a nie na újmu zákazníka. Hmmm... Vždy som sa poctivo nadrela za mizerný peniaz (v súkromnej sfére) a to by som očakávala aj od ostatných, keď si za to zaplatím! Ale zostáva mi len rozčúliť sa a skonštatovať: "Veď sme na Slovensku, zabudla som... To iba ja som Majka z Gurunu..." Žiaľ minimálne listové zásielky poštou "chodiť" budú, ale ak budem mať na výber, si na internete vybrať, určite radšej využijem služby inej kuriérskej firmy, s ktorými zatiaľ mám len pozitívne skúsenosti! Takéto služby Slovenskej pošty skutočne nik nepotrebuje! Zjavne je odsúdená na zánik a aj zánik pracovných miest... Mnohí by mali nad sebou porozmýšľať...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Voliči chcú odchod Kaliňáka a Fica z Bonaparte. Smer bez zmien bude padať ďalej

Na decembrovom straníckom sneme v Prešove bude Smer v najhoršej kondícii od svojho vzniku v roku 1999.

SVET

Pozrite si, ako za dva roky zničila vojna Donecké letisko

Miesto bojov medzi proruskými separatistami a ukrajinskou armádou.

EKONOMIKA

Smer nechce vyšetriť ďalšiu kauzu

Za prešetrenie kauzy nehlasoval nikto zo Smeru.


Už ste čítali?